Reader Yang Setia

Thursday, June 18, 2009

Aku...Uitm... & Poly



kisah aku uitm & poly..hehe...xtualy aku rindu sgt kwn2 yg uitm..tp da nk buat cam ne..niat mmg nk stay uitm...tp keadaan da xmgizin kn..so aku tpaksa lah fly to PKB... [dekat je ngan uitm machang ]...hehee...so bulan 7 ni aku akan start new life....at pkb..hope kali ni..aku da xmaen2 daa....kuang3333

for this time..i take ElektroNiC..hehe...adoi..xpenah blaja gak..tp...lantak je arr...hahaha..ni my last chance...better aku focus on that..oyyeeaahhhhh...

to all my reader....im not uitm student anymore...im PKB student..ahahha...anywys...UITM TETAP DIHATI KU....kwn2 uitm..ko org smua...roXxxXXXxx..hahaha..miss u all..ada masa contct laa ayie erkk

buhbye...da petang...nk kuar sat...paneh2....bowink~

2 comments:

Anonymous said...

hey..hana ni..
ok lor kalo dh dapat blaja sane tuh jgn maen2 tau!..
takpe..tak de istilah rugi dlm study ni k..
dun worry..dpt result elok2 auw..tOk gumbirakan mak ayah n ur manishatiku tuh..hehehe

Suarapeople Dot Com said...

heheheheheeeeeeee..thxxxx

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥
Suarapeople