Reader Yang Setia

Monday, November 30, 2009

To My Nuffnangers Team~



Click On F5 @ Refresh if Nuffnang Tido~ Click On My Nuff..Leave comment on chat box..then i will click urs too.....Thx Q

Friday, November 20, 2009

starting at this video bunyi cam lawak je.. (lagu besh)




yea mcm lwk je bunyi..da kita xpaham..hahahah..

tp lagu dia layan apaaa....so tgk lah... ^^,

Nak Suzuki Swift~!!!! nak!!!!! nak!!!!



Nak..comei giler swizzzzzzz nii..waaaaaaaaaa


from back.....damn so comei woo...

Majlis memperkenalkan pemain Kelantan 2010




Majlis memperkenalkan pemain baru skuad bola sepak kelantan 2010 akan diadakan seperti berikut :

hari :sabtu, 21hb nov
Mas :jam- 12pm
Tempat : di Dewan bangkuasi,
KELANTAN TRADE CENTRE,opposite Stadium Sultan Muhd iv

Jemputan bertemu skuad red warriors 2010
indra- farhan-ikmal rizal-syed adney-piya
adlan-subra-daudsu- dan ramai lagi..

Serta jamuan laksa utk penyokong..
semua Dijemput hadir bagi memeriahkan lagi majlis..

Bahan Jenaka Atau ingin Mempersendakn islam??




ok now aku nk share satu video ngan ko org..aku dpt tau video ni smlm msa nk g main futsal..aku pom bluetot ngan kwn..tp lepas tgk n gelak2..cuba ko pikir..for what video ni di buat? melawak? or nk mghina islam? buta sgtkah ilmu utk solat2 nih? dush! apa2 pom layan video nih..then just think positive..lawak2 jugak..tp jgn babit kn agama plak..DoSaa wooOOOoOo


DAMN...Video.....Tak sepatutnya rakyat malaysia buat mcm ni...







damn namwee ni,,dulu da kecoh lagu negara..skrg TNB lak..sbb kerana bgelap kejap je..tu pom da kecoh ke? xkn dia xpikir selama dia idup..tnb da bnyk kasi lektrik kt dia..kawkkakwkaw...kecoh ar mamat nihs
CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥