Reader Yang Setia

Wednesday, June 24, 2009

Emo Today =)


Tuesday, June 23, 2009

My Horoscope [TODAY]




I FEEL SICK

WAAAAA

RESDUNG ATTACK!

Monday, June 22, 2009

Da lewat...buhbye.`



Nyte,Swit Dream All
kuikuikuik..
tdoOoOoO

Thursday, June 18, 2009

When i Miss You






Miss You...
i miss all my uitm frenz..
oyeahhh...

bila la aku leh jumpa ko org smua...waaaa
and xlupa gak..kepada smua kwn2 yg da dpt result...


yeahh...blanje la yerkk..hahaha


To My Sayang : Tahniah..pointer da naek..
thx sbb blanje b KFC ari tu..thx33..
nah adiah pointer tinngi..ahha Muuaahhkkss.
tahniah again dear~!!!
senyum33

PRK Manek Urai:BN janjikan pembangunan untuk rakyat Manek Urai

Kemenangan Pas pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai pada 14 Julai ini, amat penting sebagai bukti untuk menunjukkan sokongan rakyat di kawasan itu kepada kerajaan negeri tetap utuh seperti ditunjukkan pada Pilihan Raya Umum Ke-12, Mac tahun lalu.

Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Krai, Abdul Latiff Abdul Rahman berkata, kemenangan Pas di Manek Urai juga sesuatu yang amat penting kerana pilihan raya kecil itu adalah peluang untuk terus memperkasakan kerajaan negeri di bawah kepimpinan ulama yang memerintah Kelantan sejak hampir 20 tahun lalu.

Justeru katanya, rakyat Manek Urai termasuk penyokong Pas sendiri diharap agar tidak mudah terpedaya dengan kempen Barisan Nasional (BN) yang meminta supaya kemenangan pada pilihan raya kecil itu diberikan kepada calon BN dengan alasan ia tidak akan menggugat kerajaan negeri sedia ada.

“Kalau sudah tahu kerajaan negeri tidak akan tergugat dan jawatan Menteri Besar tidak akan bertukar (jika BN menang), kenapa kita nak beri kemenangan kepada mereka (BN) dan buat apa mereka nak bertanding.

“Sepatutnya BN tidak payah bertanding seperti pada pilihan raya kecil di DUN Penanti, lebih baik beri mandat kepada Pas untuk terus mewakili rakyat Manek Urai, buat apa nak membazir duit rakyat (dengan bertanding),” katanya kepada Sinar Harian, di sini, semalam.

Abdul Latiff yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Mengkebang berkata, rakyat khususnya pengundi di Manek Urai juga diminta supaya tidak terpengaruh dengan pelbagai projek pembangunan yang dijanjikan jika BN menang di kawasan itu kerana semuanya hanya sekadar janji untuk memenangi pili-han raya kecil berkenaan.


Menurutnya, BN tidak perlu menunggu sehingga memenangi pilihan raya kecil itu jika benar-benar ingin membawa pembangunan di Manek Urai kerana ia mampu dilaksanakan menerusi pelbagai agensi kerajaan sedia ada seperti Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP) dan Lembaga Kemajuan Kelan-tan Selatan (Kesedar).

“Kalau kata BN janjikan pembangunan, rakyat Manek Urai telah beri peluang kepada calon BN menang pada pilihan raya umum 2004 lalu dan menjadi wakil rakyat mereka selama satu penggal tetapi cuba tunjukkan kepada saya, pembangunan apa yang dibuat oleh ADUN BN sepanjang tempoh itu.

“Kalau rakyat Manek Urai beri juga peluang sekali lagi kepada BN, maka mereka yang akan rugi sedangkan pilihan raya kecil ini peluang untuk kita menyatakan sokongan dan memperkasakan kerajaan negeri yang ada sekarang serta sebagai bukti bahawa rakyat di sini (Manek Urai) tetap menolak BN,” kata Abdul Latiff.

Beliau yang juga Ketua Dewan Pemuda Pas Kelantan sehubungan itu meminta rakyat Manek Urai supaya kekal memberikan sokongan kepada calon Pas pada pilihan raya kecil itu nanti bagi memastikan agenda kerajaan negeri di bawah pimpinan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk menjaga kebajikan rakyat dapat diteruskan.

Aku...Uitm... & Poly



kisah aku uitm & poly..hehe...xtualy aku rindu sgt kwn2 yg uitm..tp da nk buat cam ne..niat mmg nk stay uitm...tp keadaan da xmgizin kn..so aku tpaksa lah fly to PKB... [dekat je ngan uitm machang ]...hehee...so bulan 7 ni aku akan start new life....at pkb..hope kali ni..aku da xmaen2 daa....kuang3333

for this time..i take ElektroNiC..hehe...adoi..xpenah blaja gak..tp...lantak je arr...hahaha..ni my last chance...better aku focus on that..oyyeeaahhhhh...

to all my reader....im not uitm student anymore...im PKB student..ahahha...anywys...UITM TETAP DIHATI KU....kwn2 uitm..ko org smua...roXxxXXXxx..hahaha..miss u all..ada masa contct laa ayie erkk

buhbye...da petang...nk kuar sat...paneh2....bowink~

Btul ker ni erti sebenar sbuah cinta?







Bingkisan Doa Buat Mu???



Ya Allah... . Seandainya telah engkau catatkan... Dia
milikku tercipta buatku... Satukanlah hatinya dengan hatiku...
Titipkanlah kebahagian antara kami... . agar kemesraan itu abadi... Dan ya Allah... ya tuhanku yang maha mengasihi... Seiringkanlah kami melayari hidup ini... Ketepian yang sejahtera dan abadi...

Tetapi ya Allah... Seandainya telah engkau takdirkan... . dia bukan
miliku... Bawalah ia jauh dari pandanganku... . Luputkanlah ia dari
ingatanku... Dan peliharalah aku dari kekecewaan... .

Serta ya Allah ya tuhanku yang maha mengerti... . Berikanlah aku
kekuatan... Melontar bayangannya jauh ke dada langit... Hilang bersama senja nan merah.. agarku bisa bahagia... Walaupun tanpa bersama dengannya...

Dan ya Allah yang tercinta... Gantillah yang telah hilang... .
Tumbuhkanlah kembali yang telah patah... Walaupun tidak sama dengan dirinya...

Ya Allah ya tuhanku... Pasrahkanlah aku dengan takdirmu...
Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan... Adalah yang terbaik buat ku... . kerana engkau maha mengetahui... Segala yang terbaik buat hamba Mu ini...

Ya Allah... Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku... Di dunia dan di akhirat... Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang daif ini... Jangan engkau biarkan aku sendirian... Di dunia ini mahupun di akhirat... Menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran... Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman... Supaya aku dan dia sama2 dapat membina Kesejahteraan hidup... Ke jalan yang Engkau redhai... dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh...

Thursday, June 4, 2009

Sorry to all my Visitor @ Reader~


AKO MALAS DA NK UPDATE BLOG NIH..WKAKWKA...NWAY~ IM HAPPY WITH HER..LOVE U DEAR~
CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥