Reader Yang Setia

Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya Kepada Smua kwn2 ksygan ku...

1.aku nk mintak maap jika ada buat silap apa2 k
2.time makan biskut2 raye tu ingat ler kt aku..hehe
3. makan,makan la jugak wei..xmo jemput aku dtg umah ker
4.yea..yea..yea..ko org pom dtg la umah aku
5. aku bharap sgt bdk tu dtg umah aku,dia ckp nk dtg tp xtaw lah
6. raya taun ni aku rasa cam xbesh jer..
7.Selamat hari raya also to my tenis gengz..
8.luv..luv..luv u all...Selamat hari raye
9..nk duit raya laaa..jgn la maen mercun
10.sapa xpose tuh..jgn la braya sakn k.. ;p


SELAMAT HARI RAYA TO ALL MY FWENZ~!!!!!

0 comments:

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥