Reader Yang Setia

Friday, November 4, 2011

Menunggu Jawapan Yang Tak Pasti

ku terpaku menghadap malam tanpa ditemani bulan menerusi jendela yang masih terbuka.Malam yang samar samar ini amat mengusik hatiku.Angin malam masih membelai langsir,terasa seperti membelai hatiku.Suara seakan akan tersekat untuk menyebut nama mu


Penantian ini selamanya tidak akan berakhir walau tanpa ku temui jawapannya.Aku akur dgn takdir seandainya hubungan ini akan berkekalan atau berakhir tanpa noktah.Kerelaan yg aku lakukan bukan beerti aku melupakanmu tetapi untuk melihat kebahagiaan dalam diri mu,serta memberi peluang kepada diri sendiri dalam merasai kesakitan yang pernah kau alami sebelum ini..
Kekesalan mungkin akan ada pada penghujung rindu ini walaupun aku cuba untuk berselindung disebalik kata kataku...namun tidak terdaya kerana aku terlalu rindukan mu :')

Mungkin hari demi hari, jiwa kacauku semakin terseksa dengan keadaan ini.Perasaan ingin bersamamu sukar dibendung lagi.Kehadiranmu dalam hidupku sesuatu yg amatku nantikan.Tapi mengapa disaat aku cuba utk wujud dalam hidupmu, saat itulah kau cuba menghilangkan diri.
Kenapa?Kau tak pernah adil utk diri aku.Mungkin diatas perbuatan BODOH ku selama ini?
Aku cuma meletakkan harapan tetapi aku sendiri tak mampu utk melaksanakanya.
Aku ego dalam memberi Cinta,Kasih dan sayangmu.
Kamu?hanya wujud di mataku tetapi tak pernah aku letakkan dalam hatiku.Benarkah?Mungkin itu yang kau rasa selama ini...sayangku...pejamkan mata....Aku Masih Sayang Kamu..Kamu Masih Di hatiku..ku berharap masih ada peluang terakhir buat diri ku ('insan kerdil') ini.....

Hati Ku Berkata : Ku masih lagi setia biarpun takdir mencabar kita terpisah.Ku masih di sini berpegang teguh kalimah cinta..selagi aku bernafas...aku akan ada untukmu...love you :')

rekaan semata-mata..kuang2

1 comments:

RinsyaRyc said...

kalau dah jodoh x kemana.. ^__^


<---mmng dah delete shoutbox kt BulatMata.. eheh.. *z~

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥
Suarapeople