Reader Yang Setia

Monday, October 31, 2011

Ohh Lelaki Ohh Lelaki

apa ada dengan oh lelaki ?

Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tidak ada jalan untuk kembali.

Seorang lelaki mampu mengurat dengan beribu cara tetapi mereka biasanya gagap ketika mereka bercakap dengan seorang gadis mereka benar-benar cinta.
[ ye kot ]

Ketika seorang lelaki membuat "umm" berpanjangan atau memberi bermacam alasan bila anda meminta dia untuk melakukan sesuatu untukmu, sebenarnya dia ingin mengatakan bahawa dia tidak menyukai anda.
[ tak pernah buat kot =.=" ]

Ketika seorang gadis berkata "tidak", seorang lelaki mendengarnya sebagai "cuba lagi esok".
 [ ;) ]

Anda perlu memberitahu lelaki apa yang anda benar-benar inginkan sebelum dia faham itu dengan jelas.
[ yes! ]

Lelaki benci gay!
[ of coz la!! tetapi lelaki suka kacau 'bapok@pondan' - mereka lawak! ]

Lelaki sayangkan ibu mereka.
[ that's true! ]

Seorang lelaki akan sanggup mengorbankan wang untuk makan semata-mata ingin membelikan anda beberapa kuntum bunga ros.
[ bukan bunga rose pun sanggup :') ]

Seorang lelaki sering terfikir tentang gadis yang suka padanya. Tapi ini tidak bererti bahawa lelaki menyukainya.
[ only you :') tp mungkin kamu tak rasa...maaf ]

Anda tidak akan pernah memahami lelaki kecuali anda dengar cakap dia.
[ ye kut ]

Jika seorang lelaki mengatakan pada anda dia mencintaimu sekali dalam seumur hidup. Dia benar-benar kata begitu.
[ memang pun,maaf sekali lagi jika awak tak rasa itu.. ]

Hati-hati. Lelaki mampu menyebarkan gosip keseluruh dunia lebih pantas berbanding perempuan.
[ yeke...mcm tak =.= ]

Perempuan adalah kelemahan lelaki.
[ itu benar,tapi ego lelaki tinggi..so pretend tak ada apa2 je lah ]

Lelaki sangat terbuka tentang diri mereka.
[ maybe ]

Ada baiknya untuk menguji seorang lelaki terlebih dahulu sebelum anda percaya padanya. Tapi jangan biarkan dia menunggu.
[ sedang menunggu :'( tapi makin hari makin terasa sakit + jauh ]

Tidak ada lelaki yang jahat ketika bercinta.
[ salah,ada kot...aku jahat niii ]

Lelaki benci kalau pakaian mereka menjadi kotor. Meskipun titik kecil.
[ tak sangat ]

Lelaki akan benar-benar mengagumi gadis-gadis yang mereka suka meskipun jika mereka tidak secantik mana.
[ ya itu betul ]

Jika seorang lelaki memberitahu anda tentang masalah , dia hanya perlukan seseorang untuk mendengar dia. Anda tidak perlu memberi nasihat ...
[ kalau nak kasi pun boleh jugak,kadang2 masuk telinga kanan keluar kiri ]

Sebuah tindakan biasa yang membuktikan bahawa lelaki itu menyukaimu adalah ketika dia menggoda anda.
[ nak goda camne. =.= ]

Seorang lelaki sentiasa ada cara untuk membuat anda tidak rapat dengan lelaki lain.
[ itu benar... ]

Lelaki cinta gadis yang menggunakan otak dikepala lebih dari gadis otak di kasut.
[ tau tak apa ]

Lelaki cuba untuk mencari patung yang gadis ingin namun sayangnya pasti akan memilih yang salah.
[ heeeeee ]

Lelaki boleh berbual tentang apa pun.
[ yeah! ]

Lelaki tidak boleh menyimpan rahsia yang perempuan beritahu mereka.
[ insyallah,boleh tak semua camgtu ]

Lelaki berfikir terlalu banyak.
[ stress!!! tapi hide! ]

Fantasi lelaki tidak terbatas.
[ dunia tanpa sempadan ]

Ketinggian seorang perempuan tidak penting tetapi berat amat penting bagi lelaki.
[ ye ke..maybe la kot..tp normal je lah =.= ]

Lelaki cenderung lebih serius dengan hubungan mereka dan menjadi terlalu cemburu.
[ saya kuat cemburu kan..inilah sebabnya ]

Ketika seorang gadis membuat lelaki menempuh pelbagai halangan selama bercinta, sukar baginya untuk melepaskan gadis itu.
[ saya masih sayang dia ]

Tidak mudah bagi seorang lelaki untuk melepaskan kekasihnya setelah mereka putus terutama ketika mereka sudah bersama selama 3 tahun atau lebih.
[ amat sukar...seperti jawapan di atas :') ]

Seorang lelaki perlu mengalami putus cinta, kerana jika dia terlalu bagus, tidak pernah putus cinta, tidak pernah rasa sakit hati, dia tidak akan matang dan menjadi dewasa
[ alhamdullilah..semua yang berlaku take it as pengajaran :') ].

Ketika didatangi pelbagai kesulitan, lelaki lebih cenderung menyalahkan diri sendiri berbanding menyalahkan kekasihnya. Mereka juga mampu melukai diri sendiri secara fizikal.
[ benar ]

Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah, tapi mempunyai keazaman yang lemah.
[ ye kot..walau sering dituduh sudah berubah..padahal ia masih seperti dulu... ]

Lelaki mungkin adalah harimau dalam kumpulan sebaya mereka, tetapi mampu dijinakkan oleh perempuan.
[ ye le tuu ]

Ketika seorang lelaki berpura-pura menjadi tenang, check adakah dia berpeluh. Anda mungkin akan melihat bahawa dia gugup.
[ ye kot ]

Ketika seorang lelaki mengatakan dia akan tergila-gilakan gadis itu. Dia benar-benar maksudkannya.
[ saya mmg tergilakan dia..sampai skrg..dia tahu ke?emm! ]

Ketika seorang lelaki meminta anda untuk meninggalkan dia sendirian, dia hanya bermaksud, "Jangan pergi dan dengar saya"
[ mungkin ini yang dimaksudkan..tapi mana 'dia' skrg? :( ]

Ketika seorang lelaki mencintai anda, dia memberikan yang terbaik dalam dirinya.
[ berikanlah ]

Jika seorang lelaki mula berbicara serius, ianya sangat penting!
[ yeh! ]

Jika seorang lelaki terlalu senyap, katakan sesuatu! Mungkin dia ada masalah.
[ sudah pasti ]

Lelaki suka perempuan yang bersikap keperempuanan.
[ kebanyakkannya lah! ]

Lelaki tidak suka perempuan yang suka pukul lelaki
[ kaki pukul~bini-biniku gangster ]

Seorang lelaki dapat mengetahui apakah gadis itu suka padanya tapi tidak pernah yakin kecuali gadis itu kata kepadanya.
[ mungkin ]

Seorang lelaki akan membuang-buang masa dengan video game dan bola sepak, sama seperti seorang gadis yang terhadap novel dan make-up @ benda2 lain.
 [ setuju! ]

Lelaki cinta gadis yang boleh memasak atau membuat kek. .... Amat-amat cinta.
[ best! really miss masa itu... ]

Seorang lelaki mempunyai masalah lebih banyak daripada yang boleh anda lihat dengan mata anda.
[benar]

Kawan baik teman lelaki anda tahu segalanya tentang dia.
[mungkin]

Jangan bias. Cuba mencintai seorang lelaki tanpa prasangka dan anda akan terkejut. :)
[ can you ? ]

Lelaki lebih banyak bercakap daripada perempuan terutama ketika topik tentang perempuan.
[ tak rasa begitu ]

Lelaki benar-benar berfikir bahawa perempuan adalah sukar dibaca dan mempunyai keputusan tak terduga tapi masih menyayangi mereka.
[ masih sayang.. ]

Setiap lelaki boleh menangani semua masalah-masalahnya oleh dirinya sendiri. Tetapi dia terlalu keras kepala untuk menghadapinya.
[ iye iye ]

Ketika suatu masalah mula timbul, seorang lelaki biasanya membuat dirinya nampak cool tapi masih memikirkan cara mengatasinya.
[ itu lah lelaki ]

Ketika seorang lelaki memandangmu, dalam kepala dia hanya ada 2 perkara. Mengutuk atau syokkan kamu.
[ wahhahaa lebih kepada mengutuk~kebiasaannya lah ]

Jika seorang lelaki membenarkan anda memutuskan perhubungan, ini bermakna dia benar-benar mencintai anda.
[ :( ]

Lelaki belajar dari pengalaman bukan dari novel cinta yang perempuan baca dan mengambil sebagai asas pengalaman mereka.
[ yer ]

Anda boleh mengetahui adakah seorang lelaki benar-benar terluka atau sakit ketika dia menangis di depan anda!
[ speechless.... ]

Ketika seorang lelaki kata dia tidak boleh tidur jika dia tidak mendengar suara anda meskipun hanya untuk satu malam, letak telefon. Dia juga kata begitu untuk gadis lain. Dia hanya ingin mengurat anda dan kadang-kadang hanya untuk permainkan anda.
[ tak suka bergayut-gayut =.=" ]

Jika seorang lelaki kata kamu cantik,lelaki itu suka anda.
[ tak semestinya ]

Lelaki benci perempuan yang gedik.
[ of coz! kalau nampak lelaki tu layan je..itulah main main..hobby lelaki =.=" ]

0 comments:

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥