Reader Yang Setia

Sunday, February 13, 2011

100 Blogger Diperlukan

salam,akhirnya terbuka hari ku nak join yiedpozi punya widget untuk blogwalking.wow! wow! jom lah kawan2..tak rugi 1 sen pun ;p
"100 BLOGGER DIPERLUKAN "


yiedpozi memerlukan 100 Bloogers utk beliau letak dalam halaman 'Blogwalking Widget' beliau yg baru. makanya, beliau sgt² memerlukan seperti tajuk diatas. makanya, dgn ini..aku nak join dan aku nak korang join sama..tak rugi pun beb!

ada syarat..tapi mudah je..boleh skodeng2 syaratnya kat blog yiedpozi ek



Jom Join kawan2 :)

2 comments:

Dda Ly said...

gud luck awak..:)

*salam kenal..

misz sheyla said...

join jugak yg ni

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥