Reader Yang Setia

Thursday, January 20, 2011

Perkara Yg Membuatkan Lelaki Kurang Senang Dengan perempuan

Perkara yang lelaki kurang senang dengan perempuan


1. Lelaki tak suka dengan perempuan yg berpura-pura sopan santun dan lemah lembut.Lelaki lebih suka akan sikap semula jadi terhadap perempuan itu sendiri dan ia lebih menambat hati. seyes..itu lah yg lelaki suka.

2. Lelaki juga tidak suka dilayan secara emosi.Seperti terpaksa memanggil nama manja n selalu ingin belaian mesra dari pasangan anda(kecualilah jikalau anda yang mahu melakukannya!).Jika benar perasaan syg itu ada dihati,tak perlulah selalu menunjukkan secara zahir.



3. Sesetengah wanita mahukan kekasih yang dapat menghabiskan masa hanya dengan mereka.Perkara ini sedikit sebanyak mengganggu privacy kaum lelaki.Lebih teruk apabila ada wanita yg suke merisik-risik drpd org yg rapat dengan kekasihnya.dan tidak kurang teruk ada yg suke bongkar data-data peribadi pasangan nya didalam laptop mahupun didalam hanfon pasangannya hanya kerana rasa curiga.

4. Emosi wanita juga boleh membuatkan lelaki naik angin.Mana taknya sbg contoh klu kuku jarinya terpatah atau hanfonnya rosak,mula la dia bising n kecoh sekampung dibuatnye,komplen x abis-abis..Lelaki mmg rimas klu bab hal-hal remeh temeh di perbesarkan.

5. Wanita yang suka byk ckp,suka membebel juga membuatkan kaum lelaki rimas sentiasa.Klu nk berckp boleh tapi jgn la non stop,huhuhu leh buat kekasih anda melarikan diri tau.Silap-silap kene sakit jantung jadiknya.hehehe

6. Wanita yang suka sgt boikot,merajuk tak tentu pasal dan mogok tak bertempat,mampu membuatkan keegoan lelaki tercabar!Kalau dah selalu sgt buat perangai,mahu angkat kaki juga dibuatnya.Hah! klu dah terjadi adegan sebegini,jawabnya “usah ditangisi pemergian daku!”



suarachenta : betulkah kata kata di atas?hahahha

2 comments:

gaung said...

betul lah..hehehe. 24/7/ kene pegang hp..payah la..xkn kne bgi report jer all the times..

ENTRY TERBARU: Trafik 300 ke bawah? Meh join ni...

fara feroza said...

6 je..?? ahah...nnti i senarai 10 perkara yg perempuan lak tak suke..heheh


cik shida..? nak kate ape lg..?

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥