Reader Yang Setia

Sunday, August 30, 2009

M e r D e K a~!!!!!



M e r D e K a~!!!!!

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ker -52 kowt..hakhak

apa2 pom...M e r D e K a~!!!!!

xde sambutan xper..ni kn bulan puasa..kena la hormat rite..

2 comments:

wh0se said...

betul2...whose pun sependapat dengan Ayie...bulan yang mulia takkan kita nak cemarinya dengan perkara-perkara yang melalaikan...Merdeka!!!

Ayie Suck Story said...

yea...yea..hhehhee..thx...baek buat bula sembahyang ker..kn..merdeka apa lah sgt..bdk2 leh blajor and kenal sejarah kt skola da ler kn?

hehehe...stakat nk countdown2 nyanyi2..tu bukan merdeka

Post a Comment

CLICK FOR DETAILS

================

Da L.O.V.E Story
♥-|✖|-♥"Ya Allah , kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku,
Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak
berjodoh denganku, maka jadikanlah kami
jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan
sampai dia dapat jodoh yang lain, selain
aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan
denganku, jangan sampai dia dapat jodoh
yang lain, biarkan dia tidak berjodoh
sama seperti diriku... Dan saat dia
telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah
kami kembali... Kalau dia jodoh orang
lain, putuskanlah! Jodohkanlah dengan
ku.... Jika dia tetap menjadi jodoh
orang lain, biar orang itu ketemu jodoh
dengan yang lain dulu dan kemudian
jodohkan kembali dia dengan ku ...
"Amin...". hehehehe....♥-|✖|-♥